გაკვეთილის გეგმა
მასწავლებლის სახელი, გვარი, პირადი ნომერი: -მანანა ქომეთიანი----
საგანი:
-ბიოლოგია-------------------------------
მოსწავლეთა რაოდენობა:
------20------------------------------------
გაკვეთილის თემა: სისხლდენა
გაკვეთილის
მიზანი: მოსწავლე მოიძიებს ინფორმაციას პირველადი დახმარების აღმოჩენის მეთოდების
შესახებ და იმიტირებულ სიტუაციაში გაუწევს პირველად დახმარებას სხვადასხვა ტიპის სისხლდენის
დროს.
#
|
აქტივობის აღწერა
|
გამოყენებული მეთოდები
|
კლასის ორგანიზების ფორმა
|
სასწავლო რესურსები
|
დრო
|
1
|
მასწავლებელი მოსწავლეებს უსვავს კითხვებს:
1. დაასახელეთ სისხლძარღვები
2. თქვენი აზრით, რომელი სისხლძარღვის დაზიანება იქნება სიცოცხლისთვის
საშიში?
|
კითხვა პასუხი
|
მთელი კლასი
|
დაფა, ცარცი
|
5 წთ
|
2
|
მასწავლებელი მოსწავლეებს აწვდის ინფორმაციას, რომ არსებობს სამი ტიპის
სისხლდენა და იყენებს თვალსაჩინო მასალას
|
მინი- ლექცია
|
მთელი კლასი
|
კომპიუტერი
სლაიდები
|
5 წთ
|
3
|
მასწავლებელი მოსწავლეებს ყოფს ჯგუფებად.
აძლევს მათ დავალებას, მოიძიონ ინფორმაცია პირველადი დახმარების შესახებ
სისხლდენის დროს.
|
ისტ- ის კომპეტენცია
|
ჯგუფური მუშაობა
|
|
10 წთ
|
4
|
მოსწავლეები ჯგუფებში გაითამაშებენ პირველადი დახმარების იმიტირებულ
სიტუაციებს სხვადასხვა ტიპის სისხლდენის დროს
|
პრაქტიკული
|
ჯგუფური
|
იოდი, ბამბა, ბინტი, ლახტი
|
20 წთ
|
|
|
|
|
|
|
5
|
მასწავლებელი აფასებს ჯგუფებში შესრულებულ სიმულაციურ თამაშს.
|
ცერები
|
მთელი კლასი
|
შეფასების რუბრიკა
|
2წთ
|
6
|
უკუკავშირის მიზნით მასწავლებელი აძლევს მოსწავლეებს დასაკავშირებელ
წინადადებებს
|
პრაქტიკული
|
ინდივიდუალური
|
|
3წთ
|
No comments:
Post a Comment